Dėl „blockchain“ technologijos, „Crypto“ ir „Metaverse“ pamatysime naują erą, kurioje vartotojas yra pastatytas priekyje ir centre. Vienas aspektas, kuris šiuo metu yra tiriamas, yra P2P automobilių pirkimas.
Prisimeni, kai Elonas prieš daugelį mėnulių paskelbė, kad galite nusipirkti „Tesla“ su „Bitcoin“? Mes buvome nariai. Kaip jis stovi, DEkentalizavimas padės mums atgauti savo gyvenimo kontrolę ir padarys automobilio pirkimo patirtį linksmesnę ir mažiau stresą.
Čia yra trys būdai, kaip kriptovaliutas naudojamas automobilio bize.
1 Priežastis: „Technikos kartos“ auga su „blockchain“
Naujos kartos suaugusieji, įskaitant jūsų tikrai, pagaliau tampa laisvais ir nepriklausomais žmonėmis. Mes baigėme kolegiją, mokame sąskaitas (ir pakrauname jas į kreditą), perkame savo pirmuosius automobilius – visi žongliruojant „Snapchat“ istorijomis apie mūsų daugiausia nesėkmingą gyvenimą. Mes gyvename laukiniame pasaulyje, kuriame dominuoja technologijos.
Bet mes vis labiau įpratome. Štai kodėl kriptovaliuta turi ateitį „Auto“, o „Metaverse“ turi vietą automobilių kultūroje.
Tai nereiškia, kad pirkdami ar išbandydami automobilį turėsime pilną VR ar kriptovaliutų patirtį; Greičiau mes pradėsime pamatyti daugiau „mišrios realybės“ įvykių. Mišri realybė reiškia, kad kai kurias kasdieniškas gyvenimo dalis (einant į DMV, biurų susitikimus ir kt.) Gali būti integruotos į „Metaverse“, o kiti dalykai paliekami linksmoms fizinei tikrovei.
Puikiai subalansuota, kaip turėtų būti viskas.
2 priežastis: automobilių pirkimas su kriptovaliuta („Tesla“ patirtis)
Kriptovaliuta pamažu, bet tikrai tampa vis labiau pagrindinė. Matome, kad dideli verslai ir maži pradeda priimti kriptovaliutą kaip mokėjimą. Pavyzdžiui, „Tesla“ 2021 m. Leido klientams nusipirkti savo automobilius su „Bitcoin“!
Naujienos buvo trumpalaikės.
🇺🇸 „Tesla“ dabar priklauso 1 milijardo dolerių #Bitcoin 🤯 pic.twitter.com/7tkx9j4rqd
– Vivek⚡ze (@Vivek4Real_) 2024 m. Lapkričio 11 d
Nors „Tesla“ vis dar valdo „Bitcoin“, Elonas Muskas sukūrė „BTC-Tesla“ pirkimo susitarimą, nurodydamas aplinkosaugos problemas dėl „Bitcoin“.
Tačiau vis tiek galite įsigyti „Teslas“ su „Dogecoin“.
Nesvarbu, ar tai „Dogecoin“, ar „Bitcoin“, daugiau kompanijų apskritai į savo balansą pateiks „Crypto“, o tai atveria galimybę jį naudoti tokiems daiktams, pavyzdžiui, automobiliams, įsigyti.
3 priežastis: realaus pasaulio automobilių kompanijų pavyzdžiai, naudojant „blockchain“
Matome, kad vis daugiau automobilių kompanijų pradeda eksperimentuoti su „blockchain“. Pavyzdžiui, „BMW“ naudoja „blockchain“, kad galėtų sekti kobalto reikmenis savo elektrinėse transporto priemonėse. Tai svarbu, nes tai leidžia jiems užtikrinti, kad etiškai gaunamas kobaltas.
Jie ne vieninteliai. „Renault“ eksperimentuoja su „blockchain“, kad galėtų sekti dalių pažangą nuo tiekėjų iki gamyklų. Tai padeda jiems užtikrinti, kad gamyba sklandžiai veiktų nedelsiant.
Galime tikėtis, kad ateinančiais metais vis daugiau automobilių kompanijų pradės naudoti „blockchain“, nes jos supranta jos galimybes.
Paskutinė mintis: Ar kriptovaliutų ateitis yra automobilių ateitis?
Mes einame iš eros, kai automobilių gamintojai pardavinėjo automobilius, kurie mažai galvojo apie savo ateities poreikius į erą, kai daugiau kompanijų svarsto, kaip jos gali naudoti šią naują technologiją klientų naudai.
„Crypto“ jau pateko į kitas pramonės šakas, tad kodėl gi ne žengti dar vieną žingsnį toliau, pakeisdamas automobilių pardavimus?
Naršykite: „Tether“ generalinis direktorius Paolo Ardoino tikisi grynųjų teigiamų JAV rinkimų, sako „Bitcoin Strategic Reserve“ yra puiki idėja: 99Bitcoins išskirtinė
Prisijunkite