Kaito AI „AirDrop“ paleidimas tampa virusinis: Kaito kaina atsigauna


„Kaito AI“, AI varoma „Infofi“ platforma, pagaliau paleido savo ilgai lauktą „Kaito Token AirDrop“. Įrašytas kaip revoliucinis žingsnis į socialinės žiniasklaidos įsitraukimo į savo „YAPS“ sistemą, įvykis buvo įvykdytas su numatymo viesulu ir vėlesniu nusivylimu, nes „Tokenomics“ buvo atidengta vos valandą prieš tvirtinimą, kad pasirodė.

Po to vyko dramatiškas rinkos reakcija, kai ankstyvosios meškos nuotaikos užleido vietą puikiam pasveikimui. Kaito kelionė iš „Hype“ į realybę suteikia žavų žvilgsnį į nepastovų kriptovaliutų paleidimo pasaulį su savo bendruomenės paremtu modeliu ir ambicinga vizija „Storm“ centre.

Kaito AI tokenomikos kritimas: bendruomenės nusivylimas sukelia išpardavimą

Kaito „Tokenomics“ atskleidimas nepadarė įspūdžio jos bendruomenei. Turėdami 25% iš 1 milijardo „Kaito“ prieigos tiekimo, skirto komandai, ir tik 10% „AirDrop“ ankstyviesiems rėmėjams, daugelis jautėsi išdavę projektą, kuris klesti dalyvaujant bendruomenei.

Kaip „InfoFi“ prieigos raktas, kuriame informacija ir įsitraukimas yra gyvybinė jėga, šis paskirstymas atrodė netinkamas su lūkesčiais. Žinutės apie X užfiksavo nusivylimą, o vienas vartotojas pažymėjo: „10%„ AirDrop “buvo apatiniame mano vertinimo gale“, atspindėdamas platesnį nusivylimo jausmą.

Alexas Svanevikas, „Nansen AI“ generalinis direktorius, sustiprino dramą, paskelbdamas lyderių lentelę, atkreipdamas dėmesį į didžiausius pardavėjus. Tiesa, pagrindiniai influenceriai savo „Kaito AirDrop“ išmetė vienkartiniais užsakymais, padidindami kainą iki 0,85 USD arba maždaug 210 mln. USD rinkos viršutinę ribą.

Šis kritimas jautėsi kaip atšiaurus projekto, kuris dominavo kriptovaliutų pokalbiuose, nuvertinimas, pabrėždamas atsiribojimą tarp Kaito vizijos ir jo pradinio ženklo paskirstymo.

Kaito kainos analizė: Kaito kaina atsitraukia – nukreipimas į „New Ath“?

Kaito 5 minučių diagrama

(Kaitusdt)

Nepaisant dramatiško starto, Kaito rinkos pasirodymas greitai atgaivino. Kaina padidėjo iki 1,7 USD už žetoną, todėl rinkos viršutinė riba padidėjo iki maždaug 410 mln.

Diagrama, kaip pažymėjo X stebėtojai, „atrodo gerai daugiau“, spėliojant, kad žemo plūdės ir AI varomas pasakojimas gali jį išstumti toliau.

Šis atšokimas rodo, kad nors tokenomika sukėlė tiesioginį išpardavimą, Kaito pažadas, kaip „Infofi“ pradininkas, apdovanojant kokybės turinio kūrimą, vis dar rezonuoja su prekybininkais ir tikinčiaisiais.

Tik 26,8% „AirDrop“ teigė, kad iki šiol yra x postai, likę 73,2% neatskleistų žetonų kaip galimas kintamumo koeficientas. Vis dėlto kol kas atrodo, kad Kaito išgyveno kritiškiausias valandas.

Kaito „AirDrop“ saga dar toli gražu nėra, tačiau jos pirmosios 24 valandos jau parodė aukšto lygio paleidimo aukštumas ir žemumas. Ar tai gali išlaikyti šį impulsą, dar reikia išsiaiškinti, tačiau projekto sugebėjimas atsigauti po meškos debiuto sukėlė intrigą savo „Infofi“ revoliucijoje.

Naršykite: „SafeMoon CTO“ prisiima kaltę dėl mokesčių už kelių milijonų dolerių vertės kriptovaliutų sukčiavimo bylą

Prisijunkite

Pagrindiniai takeliai

  • Kaito AI tokenomika atskleidžia nusivylusią bendruomenę – tik 10% „Airdrop“, 25% komandai, sukeldamas atsilikimą.
  • Išpardavimas sumažino kainą iki 0,85 USD-ankstyvieji ieškovai ir influenceriai išmetė, sumažino rinkos viršutinę ribą iki 210 mln. USD.
  • Stebina stiprus atsigavimas iki 1,7 USD – „AI Hype“ ir „Infofi Vision“ paskatino atkovotą kamuolį iki 410 mln. USD rinkos viršutinės ribos.
  • Tikimasi, kad daugiau nepastovumo – 73,2% „AirDrop“ nepareikalautų, išlaikant kainų svyravimus.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -