Socialiniuose tinkluose didžiulio dėmesio susilaukė vaizdo įrašas iš degalinių tinklo „Circle K“. Jame užfiksuota dalis konflikto, palydimo keiksmų lavina. Kaip matyti vaizdo įraše, į incidentą įsivėlė degalinės darbuotoja ir degalinėje apsilankiusi moteris. „Pasitrauk į šoną“, – reikalavo degalinės darbuotoja.
„O tai kur aš stoviu? Šone“, – atsakė degalinės lankytoja. Tuomet pasipylė rusiškų keiksmų lavina. „Nu, tai b**t, o kur aš stoviu. Vidury. Eik n***i, b***. Karočia, davai p****ni pro duris. Nes, žinok, z******a jau. Eini tiesiai, b**t, supranti. B**t, aš dabar iš kito galo ateisiu“, – šaukė darbuotoja.
Vaizdo įrašą komentuojantys internautai stojo į dvi barikadų puses – vieni teisino darbuotoją, kiti – užstojo klientę. „Kai kurie klientai irgi pagerinti, visai nesiskaito su darbuotojais, esu matęs ir girdėjęs dar baisiau – tik atvirkštinis atvejis, ir, aišku, klientas teisus“, – patirtimi dalijosi Karolis. „Kiek girdėjau, tai ši moteris ne pirmą kartą ateina į degalinės WC praustis – kojas, galvą – ir palieka baisią betvarkę. Tai tiesiog žmogiškumo faktorius. Trūko kantrybė darbuotojui gražiai kalbėti… Manau, labai teisingai pasielgė“, – komentavo Evelina. „Atleisti darbuotoją. Kaip bebūtų, bet kultūros jai reikia“, – savo nuomonę dėstė Arūnas. „Tokią darbuotoją išmest lauk. Ir be galimybės dirbt prie žmonių! Net prie gyvūnų tokios mužikės neprileisčiau dirbt! Lietuvoje daug tokių darbuotojų parduotuvėse, kurie nesiskaito su žmonėmis! Man taip pasakytų – akis apspjaučiau žiurkei“, – kritikos negailėjo Lukrecija.
Kiek girdėjau, tai ši moteris ne pirmą kartą ateina į degalinės WC praustis – kojas, galvą – ir palieka baisią betvarkę. Lietuvos „Circle K“ degalinių departamento direktorė Kristina Kabelienė teigė, kad šis socialiniuose tinkluose pasirodęs vaizdo įrašas yra incidento, įvykusio šeštadienį Klaipėdos miesto degalinėje, dalis. „Mūsų žiniomis, darbuotoja emocijų nesulaikė, kai įraše matoma moteris degalinėje pradėjo elgtis netinkamai. Situacijai spręsti buvo iškviesta apsauga ir policija. Nepaisant aplinkybių, tokio mūsų degalinės darbuotojos elgesio netoleruojame. Nuoširdžiai atsiprašome už jos netinkamą leksiką bendraujant su lankytoja, taip pat už neigiamas emocijas, kurias galėjo patirti šio incidento liudininkai“, – teigiama portalui atsiųstame laiške. Anot K. Kabelienės, vadovaujamasi vidaus taisyklėmis ir dėl šio incidento atliekamas vidinis tyrimas. „Po jo nagrinėsime situaciją plačiau įmonės viduje. „Circle K“ degalinių tinkle taikome aukštus klientų aptarnavimo standartus, tad mums svarbu visada užtikrinti aukščiausios kokybės aptarnavimą savo klientams ir tokių situacijų išvengti ateityje“, – teigė Lietuvos „Circle K“ degalinių departamento direktorė.